صفحه اصلی > اخبار : فرصت ویژه دماوند برای برگزیدگان جشنواره میراث‌فرهنگی

فرصت ویژه دماوند برای برگزیدگان جشنواره میراث‌فرهنگی

برگزیدگان دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی می‌توانند آثار خود را برای معرفی فرهنگ و هنر اسلامی برای سامانه دماوند سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ارسال کنند.
به گزارش ستاد خبری دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با اختتامیه جشنواره، ضمن تبریک به برگزیدگان جشنواره اعلام کرد؛ به منظور معرفی خلاقانه فرهنگ و هنر ایران به مخاطبان بین‌المللی از برگزیدگان جشنواره میراث‌فرهنگی درخواست می‌شود تا در صورت تمایل آثار خود را در سامانه دماوند (به نشانی damaavand.net) بارگذاری کنند.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را برای نشر هدفمند و بیشتر در عرصه بین‌الملل در این سامانه با اسم و مشخصات خود بارگذاری و معرفی نمایند.
این سامانه اعلام کرد: برگزیدگان جشنواره میراث‌فرهنگی در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می‌توانند به شماره 09217324535 در فضای مجازی پیام ارسال کنند.

پست های مرتبط

گام مهم در بین‌المللی‌شدن | پیشنهاد علی دارابی جهت برگزاری «جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی» میان کشورهای عضو «مجمع تمدن‌های کهن»

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از…

دی 2, 1402

اعلام آمادگی برای بین‌المللی شدن «جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی»/ «فرهنگ» بهترین راه برای گفت‌وگوی کشورها با یکدیگر است

علی دارابی گفت: پیشنهاد می‌کنم برگزاری «جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی» میان کشورها…

آذر 30, 1402

نتایج خوب جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی / رویدادی مهم برای افزایش آگاهی میراثی مردم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی گفت: برگزاری دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای…

آذر 30, 1402

دیدگاهتان را بنویسید