صفحه اصلی > اخبار : معرفی مدیران بخش‌های سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

معرفی مدیران بخش‌های سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

مدیران بخش‌های مختلف سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره، جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی امسال در ۱۳ بخش ملی و یک بخش بین‌الملل(غیررقابتی) برگزار می‌شود که مسئولیت و مدیریت هر یک از این بخش‌ها به عهده افراد متخصص و باسابقه در حوزه‌های مرتبط است.

بر این اساس، در چارچوب مصوبات شورای عالی سیاستگذاری و اهداف و برنامه‌های اصلی جشنواره، مدیران بخش‌های چهارده‌گانه جشنواره سوم به شرح زیر است:

بخش «رادیو» علیرضا دباغ
بخش «تلویزیون» محمدرضا معصوم‌زادگان
بخش «موسیقی و شعر» سید حمیدرضا حسینی
بخش «سینما» سیمون سیمونیان
بخش «میراث دیجیتال» محمد یاری
بخش «ایده و تجربه» فاطمه داوری
بخش «هنرهای نمایشی» عباس غفاری
بخش «عکس» میلاد بهشتی
بخش «فیلمنامه» شادمهر راستین 
بخش «فیلم مستند» محمدرضا بهشتی منفرد
بخش «فیلم کوتاه» سعید پوراسماعیلی
بخش «میراث‌بانان آینده» لیلا کفاش‌زاده
بخش «جایزه شیراز» سید رسول موسوی‌نژادیان
بخش «بین‌الملل» شیرین نادری

سومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به دبیری علیرضا تابش با پیام «ایران ما میراث ما؛ میراث ما ایران ما» نیمه دوم آبان‌ماه در شهر تاریخی شیراز برگزار می‌شود.

پست های مرتبط

رسول صدرعاملی: «جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی» قابلیت‌های بالای خود را ثابت کرده است/ توجه ویژه‌ اهالی سینما به میراث ناملموس کشور

رسول صدرعاملی با بیان این که جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی تا به اینجای مسیر ثابت کرده که قابلیت‌های بالایی دارد، گفت: این جشنواره به دلیل جذابیت‌های بسیار درخشانی که دارد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

مهر 30, 1403

جواد قارایی: «جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی» فرصتی کم‌نظیر برای معرفی ایران است/ مهم‌ترین موضوع در جشنواره‌ها اعتبار آن است

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه و استان عنوان کرد.

مهر 30, 1403

پوران درخشنده: جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی باعث انتقال فرهنگ به «نسل Z» می‌شود/ برگزاری جشنواره به صورت منطقه‌ای ریشه‌های مشترک را پیدا می‌کند/ بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، هوش مصنوعی و رسانه‌ها

یک کارگردان سینما گفت: برگزاری جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی می‌تواند باعث آشنایی کودکان و نوجوانان با داشته‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی و تمدنی ما شود و در حقیقت با برگزاری این جشنواره انتقال فرهنگ به نسل جدید اتفاق می‌افتد.

مهر 29, 1403

دیدگاهتان را بنویسید